2012. augusztus 23., csütörtök

Morzsával borított cukkini


1 kg apró cukkini
2 gerezd fokhagyma
2 marék friss bazsalikom
2 tojás
só, szerecsendió

a tetejére:
2 marék napraforgó
2 marék mandula
2 púpozott ek GM zsemlemorzsa
1 ek olivaolaj, só
A cukkinit felkarikáztam, egy tálban összeráztam alaposan 1 kk sóval és 2 apróra tört fokhagymával, kevés olajon mindkét felét gyorsan átsütöttem.
Tűzálló tálba pakoltam, sűrün egymást fedve (egy rétegben), megszórtam a bazsalikommal.
Felvertem a tojást, tettem bele egy kevés szerecsendiót és cukkinikre öntöttem.
A durvára őrölt magokat összekevertem a morzsával, sóval, olivaolajjal, rászórtam a cukkinikre.
A végén ilyen vegán sajtot reszeltem rá.
Előmelegített 200 fokos sütőbe toltam kb 10 percre.

4 megjegyzés:

Réka írta...

Ági! Szerintem ez elősütés nélkül is jó lehet, vagy nem? Főleg, ha kb. 1/2 centisre vágjuk a cukkinit. ???

Névtelen írta...

1000 éve nem jártam erre!
Húúúú de nagyon nagy meglepetés, hogy vannak új receptek!
De örülök, nagyon szerettem régen is ezt a blogot.
Viki

hbogi írta...

Sziasztok!!
Nagyon jo receptekre bukkantam itt, kedvet is csinaltatok a gabonanapokhoz, de szomoruan latom, hogy a nagyon regen frissult utoljara. :-( irtok mrg esetleg mashol?
koszonom, udvozlettel
Bogi

Névtelen írta...

Kérlek folytassátok! Annyira de annyira hiányoznak a receptjeitek!!!!
Viki