2007. október 21., vasárnap

MOGYORÓPÁSTÉTOM

ezt a receptet már régóta nézegettem egy vegetáriánus szakácskönyvben, most végre szerencsére ki is próbáltam, az eredeti recepten valamennyit változtattam...

125 g őrölt mogyoró
125 g zsemlemorzsa
1 fej apróra vágott hagyma
3 reszelt répa
egy reszelt zeller
1 fehérrépa
olaj
1 tojás
kakukkfű
szójaszósz

paradicsom
petrezselyem

megdinszteltem az olajon a hagymát, répát, zellert, fehérrépát, amikor nagyjából puha volt, hozzátettem a kakukkfüvet, sót.
Hozzáadtam a mogyorót és a morzsát.
Hozzátettem egy tojást, szójaszószt és összegyúrtam. Nekem jó volt az állaga, de ha túl sűrű, vízzel lehet rajta segíteni:-)
Tettem rá paradicsomszeleteket, megszórtam petrezselyemmel, rátettem a massza másik felét.
Előmelegített sütőben kb fél óra alatt készre sütöttem.
Melegen is és hidegen is nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések: