2007. november 11., vasárnap

PÁROLT BROKKOLI SAJJTAL (+ PÁROLT RÉPA), SÜLT KÍNAI KEL

Volt egy kis kínai kel, egy kis brokkoli, egyiket sem akartam fonnyadni hagyni, a lányok egyébként is szeretik, ha eldönthetik, hogy két-három dolog közül épp mihez van kedvük.

A brokkolihoz:
A brokkolit a bambuszgőzölőben megpároltam, közben egy kanál vajon egy púpos kanál liszttel, szerecsendióval, sóval, tejjel besamelt készítettem.
Kikentem egy tűzálló tálat olívaolajjal, megszórtam zabkorpával, beletettem a brokkolit, rá a besamelt, megszórtam sajttal (parmezán + ementáli).

A Kínai kelhez:
Wokban egy picit átsütöttem a leveleket hagymával, ugyanúgy kikent hőálló tálba tettem, fokhagymás joghurttal leöntöttem, kevés sajttal megszórtam és megsütöttem.
Köretként párolt répa petrezselyemmel.

Nincsenek megjegyzések: