2009. június 15., hétfő

BANÁNOS, EPRES, KUKORICÁS...

Kukoricadara-sütit csináltam ebédre, ami azért nagyon jó, mert gyors, egyszerű és nagyon szeretik a gyerekeim, azonkívül hihetetlen sokféleképpen elkészíthető.

Most volt egy megkezdett banán (valamelyik gyerek nem ette meg), ezért egy bögre tejjel meg pár szem eperrel összeturmixoltam, adtam hozzá egy bögre vizet, egy bögre kukoricadarát, vaníliát. egy kezeletlen citrom reszelt héját, egy evőkanál agavé-szirupot (lehet bármilyen szirup, vagy méz esetleg cukor de a banán miatt tényleg nem kell sok).

Sűrűre főztem, egy sütőpapírra öntöttem, a tetejét elsimítottam és hidegen felvágtam.
Nem akartam bele sok epret tenni, mert féltem, hogy nem lesz szép színe meg egyébként is jobb az nyersen, még langyosan fél epreket szerettem volna a tetejére tenni, hogy úgy szilárduljon meg, de a gyerekek közbeszóltak, valaki hívott, ott hagytam, aztán elfelejtettem...

Annyira jól kijött a banán íze, legközelebb majd meggyel csinálom...

2 megjegyzés:

Andici írta...

Szia, ma elkészítettem a recept barackos változatát, nagyon finom lett, a hirtelen jött vendégeimet is ezzel kínáltam :)
Köszi!
Nagyon tetszenek a babáid is!

agnes írta...

köszönöm:)
majd én is kipróbálom barackkal is!