2009. június 21., vasárnap

TÖLTÖTT CUKINI 2.

Rengetegszer szoktam töltött zöldséget (gombát, paradicsomot, cukkinit, padlizsánt stb...) készíteni, mert egyszerű, finom és még nagyon szép is. Tudom, hogy egy hasonló recept már van fent, de most ezt is ideírom, mert teljesen más ízvilág a más fűszerek miatt és szerintem nagyon finom lett.
4 kisebb cukkinit félbevágtam, a húsukat kiskanállal kivájtam.


Egy kisebb pohár rizst főztem egy csapott mokkáskanál kurkumával és egy kis marék borsóval.
Olajon dinszteltem egy hagymát, fokhagymát, majorannát, a cukkini belsejét, egy nagyobb paradicsomot, egy csipet chillit és egy mokkáskanál fahéjat.
A félbevágott cukkiniket kivajazott cseréptálba tettem, beletöltöttem a rizst és a szószt, minden tölteléket meglocsoltam egy evőkanál tejszínnel és megszórtam reszelt ementálival.

Nincsenek megjegyzések: