2009. június 22., hétfő

RÉTES ZÖLDSÉGEKKEL


Mostanában sosem az a kérdés, hogy mit főzzek, hanem az, hogy mit együnk a salátához. Számomra meglepő módon mind a három szilárd táplálékon élő gyerekem nagyon szereti a salátákat (Ali szerint nem meglepő, mert gyerekkorában ő is szerette), de valami azért kell a saláta mellé...
Ma zöldséges rétes volt: megdinszteltem egy apróra vágott hagymát, egy felkockázott padlizsánt, egy felkockázott cukkinit, 2 felkockázott répát, 2 apróra karikázott spárgát, megsóztam.

Amikor kihűlt, rátettem a réteslapra, egy nagyon kevés reszelt sajttal megszórtam, hogy összetartsa a zöldségeket és örüljenek a gyerekek:), a rétes tetejét vízzel megkentem és szezámmaggal megszórtam.
A maradék töltelék összeturmixolva remek szendvicskrém.

1 megjegyzés:

Osoa írta...

Hát, ezt ma sikerült elkészítenem. Remek lett!!!! A legkisebbem (14 hós) ette velem a legjobban, és emelkedő sorrendben:) csökkent a lelkesedés :). Mivel réteslappal még nem volt dolgom, most nagyon fellelkesedtem!!! Kösziköszi, Orsi