2009. június 21., vasárnap

"SASLIK" - JOBB HÍJÁN SÜTŐBEN

Újabb egyszerű és gyors ebéd: a saslik. Jobb híján a sütőben grillezve. Az eredmény tökéletes, a gyerekek elégedettek voltak és mi, felnőttek is, mert nem kellett órákig főzöcskézni. Összevágtam a zöldségeket (cukkini, padlizsán, paprika, hagyma, paradicsom, krumpli) és a tofut, páclébe tettem pár órára: olivaolaj, citromlé, mustár, fokhagyma, , kakukkfű, bazsalikom. A tofuhoz még curry-t is szórtam.


Felszúrkáltam a pálcára, a sütőt 200 fokra, grill funkcióra állítottam, gyorsan készen lettek a nyársok és krumplit még külön is sütöttünk, mert azt nagyon szeretik így a csajok.Ezt megelőző alkalommal grilleztünk spárgát is, nagyon-nagyon finom lett. Hozzá citromos fokhagymás, friss zsázsacsírás joghurt és saláta.

Nincsenek megjegyzések: