2008. június 20., péntek

CUKKINI FELFÚJT

4 cukkinit felkockáztam (2 zöld +2 sárga volt), kevés vízben fedő alatt egészen puhára pároltam, végül hozzákevertem egy csokor apróra vágott friss petrezselymet és egy nagy marék friss bazsalikomlevelet.
Közben kb 3 dl tejbe tettem egy hagymát, egy babérlevelet, pár szem fehér borsot és felforraltam.
Vajjal, 2-3 kanál liszttel rántást készítettem, felöntöttem a tejjel (a hagymát, babérlevelet, borsot kivettem belőle), sóztam, szerecsendióval ízesítettem, belekevertem a cukkinit, majd 2 felvert tojást (legközelebb talán csak egyet fogok beletenni, bár úgy még nem próbáltam).
Egy mázas edényt kikentem olivaolajjal, beleöntöttem a masszát és előmelegített sütőben 25 percet sütöttem 200 fokon. Szerintem ez kevés volt, szebb lett volna, ha pirosra és kérgesre sül a teteje, de rohannom kellet az oviba és nem volt több időm:).

Nincsenek megjegyzések: