2008. augusztus 19., kedd

LILA VACSORA

Kevés hidegen sajtolt napraforgóolajon pároltam
egy nagy fej, cikkekre vágott lilahagymát,
2 db, kockára vágott pritamin paprikát,
egy kis fej, szintén durvára vágott lilakáposztát,
egy "julienre" vagyis gyufaszálakra vágott zellergumót (a múlt héten elveszett a krumplipucolónk, valószínűleg a bioszemétben landolt a levágott héjakkal együtt. Amikor szombaton pótolni akartuk, láttunk julien-vágót és sajnos néha nehéz ellenállni a hülyeségnek, vettünk is egyet. Szerintem nem jó semmire, nem ajánlom senkinek. Ali szerint répára, zellerre jó, uborkára kevésbé. Ennek ellenére azóta mindennap használtuk:D. Egyébként pont olyan formája van, mint egy krumplipucolónak...)
végül hozzátettem egy felkarikázott cukkinit.
Kevés sóval fedő alatt kicsit pároltam, a végén kevés, kb 2 evőkanálnyi balzsamecetet tettem rá.
Kecske- és juhtejből készült fetával, itthon sütött tönkölybúza kenyérrel ettük.
Gyors volt és főleg finom.

Nincsenek megjegyzések: