2009. február 15., vasárnap

Újabb hét telt el úgy, hogy nem mentünk boltközelbe:). Le akartam írni, hogy miket főztem, megpróbálom összeszedni.
szombat: kukoricás pizza
vasárnap: gulyásleves, müzliszelet (1 bögre méz, 4 bögre zabpehely, fél bögre hidegen sajtolt olaj, fél bögre lenmag, 1 bögre durvára vágott mandula, egy marék mazsola. Mindent összekevertem, egy sütőpapírra tettem, nyújtófával egyenletes vastagra nyújtottam, hidegen szeleteltem. Másnapra sajnos megpuhult, de reggeli müzlinek tökéletes volt úgy is).
hétfő: káposztás-gombás bulgur. Egy kivajazott cseréptába egy sor fűszeres főtt bugur, egy sor hagymás dinsztelt laskagomba, rá savanyúkáposzta, tejföl és összesütni).
kedd: zöldségleves, császármorzsa teljes darából és lisztből
szerda: zöldségpogácsa, céklasaláta
csütörtök: mini blini:) mert szombaton őröltünk hajdinalisztet, majd leírom a receptet is.
péntek: sült padlizsán és cukkini parmezános olivás fokhagymás tésztával.

Nincsenek megjegyzések: