2009. március 4., szerda

MÁNGOLD KRUMPLIVAL


Katánál találtam a rizses mángold receptet, abból indultam ki, Panka kedvéért krumplival és hát sajttal. Nagyon finom lett, ebben szerencsére minden gyerekem egyet értett.

Mérni persze nem mértem semmit, de volt 2 mángold, 4 közepes krumpli, valamivel több, mint fél citrom leve, 3 gerezd fokhagyma, só és a sajt a tetejére.
A krumplit felkockáztam, a bambuszgőzölőben megpároltam.
A mángoldot csíkokra vágtam, egy kevés vajon megfonnyasztottam az apróra vágott fokhagymával, amikor kész lett, kicsit sót tettem bele, belecsavartam egy fél citrom levét, majd a másik feléből is elég sokat, mert olyan jó illata volt:)...
Egy tűzűálló tálat kivajaztam, beletettem a krumplit, rá a mángoldot, rá a sajtot és betettem a sütőbe.
Nagyon finom és nagyon gyors ebéd volt.

Nincsenek megjegyzések: